Opgave Jeugd- en Tourschaatsen Seizoen 2020-2021

Vanaf  30 september 2020 tot en met 7 maart 2021 kunt u weer mee doen met het Tour- of jeugdschaatslessen op de kunstijsbaan “de Westfries”

Jeugdschaatsen

Het jeugdschaatsen is bedoeld om kinderen van 6 t/m 12 jaar op een speelse, plezierige en verantwoorde manier de beginselen van het schaatsen te leren.

Verlengd Jeugdschaatsen

Het verlengde jeugdschaatsen is voor kinderen van 13 t/m 16 jaar die wel willen doorgaan met schaatslessen, maar te oud zijn om aan het jeugdschaatsen mee te mogen doen en geen zin hebben in het wedstrijdschaatsen.

Jeugdschaatsen (start vrijdag 4 oktober)

Vrijdagavond van 17.55 tot 18.55 uur (let op iets gewijzigde aanvangstijd) Kosten heel seizoen jeugdschaatsen € 85,-

Verlengd jeugdschaatsen (start vrijdag 4 oktober)

Vrijdagavond van 19.00 tot 20.00 uur gelijk met het tourschaatsen Kosten heel seizoen jeugdschaatsen € 95,-

Toerschaatsen (start maandag 30 september en/of vrijdag 4 oktober)

Voor iedereen die rustig in eigen tempo wil schaatsen of door middel van aanwijzingen zijn schaatstechniek wil verbeteren. Maandagavond van 21.00 tot 22.15 uur schaatsen. Vrijdagavond    van 19.00 tot 20.00 uur schaatsen. (let op iets gewijzigde aanvangstijd) Kosten heel seizoen per avond € 100,- Voor alle abonnements prijzen geld dat dit exclusief lidmaatschap is Contributie ijsclub volwassenen     € 6,50 Contributie kinderen t/m 16 jaar    € 1,00 (voor jeugdleden geld dat er altijd een volwassene  lid moet zijn)

Opgave

Per e-mail bij Cees Jan Swart. (cj.swart@quicknet.nl) onder vermelding van: Naam Adres Postcode en Woonplaats Geboortedatum Telefoonnummer email adres en bank rekening nummer Gewenste dag en tijd Voor het betalen van de contributie en het abonnementsgeld dient vooraf een eenmalige machtiging voor automatische incasso afgegeven te worden.